Lite juliga klappar

Firade jul hos brorsan och det var riktigt roligt! Men fortfarande enormt skönt att komma hem till lugnet senare på kvällen.

Om ni vill veta vad jag fått för klappar så ska ni fortsätta läsa annars får ni göra som ni vill. ^^

 

Den första klappen fick jag redan den 23:e av min kompis. En liten skrivbok, två stabilopennor (svart och rött) och en "gélpen" i sakura-rosa.

Här kommer lite bilder på några av gårdagens juliga klappar;

 

halsduk och strumpor (over knee) från Shock, samt boken "Den magiska källan" av Maeve Binchy

   

två par strumpor och ett par armvärmare

 

Resten har jag inte tagit bilder på... så om ni vill se dessa är det en fördel om ni känner mig. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoho!

En annan gav bort sex nummer av eskapix; en tidning att rekomendera!

2009-01-22 @ 20:43:54
Postat av: Snöfrid

Ska kolla upp den, tack för tipset! :)

2009-01-22 @ 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0