Viktiga datum - 2009

För er som vill veta, här kommer ett gäng premiärdatum för olika filmer inklusive en boks utgivningsdatum!

 

6/2 Bolt
6/3 Bläckhjärta
9/3 Så långt vingarna bär av Julia Sandström
13/3 Underworld 3: The Rise of the Lycans
3/4 Fast and Furious
1/5 X-Men Origins: Wolverine
22/5 Night at the Museum 2: Battle of the Smithsonian
26/6 Transformers: Revenge of the Fallen
10/7 Ice Age 3: Det våras för dinosaurierna
15/7 Harry Potter och Halvblodsprinsen
23/10 Cirque du Freak
20/11 New Moon

 

Nej, jag kommer inte kunna (eller knappast ha råd) att gå på alla dessa. Men ett par ska det bli iaf, som Harry Potter och New Moon. Ni kan läsa mer om filmerna och/eller hitta fler premiärdatum för andra filmer 2009 här! Listan finns här till vänster i menyn.


Kommentarer
Postat av: Lotta Fröjd

Hej Snöfrid!

Nu mår jag bättre igen, så det är dags att ta itu med allt jag missat under tiden jag var sjuk.



Av de på listan ovan så kommer jag försöka hinna med att gå på X-Men Origins: Wolverine och Harry Potter 6.

2008-12-30 @ 01:28:31
URL: http://deliquate.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

Lotta: Skönt att du mår bättre! :)

2008-12-31 @ 12:11:17
Postat av: Sara

Aaah. Nu blir jag lite stressad här.

Jag måste hinna läsa "Inkheart" innan filmen kommer, jag måste hinna se de två andra Underworld-filmerna och jag måste hinna se klart alla X-men-filmer (eftersom jag bara har sett halva filmerna).



Harry Potter hoppar jag däremot över, eftersom jag och HP-filmerna inte går ihop. Jag sitter bara och stör mig på varenda liten detalj och efter att de helt har massakerat Dumbledore i HP5 så tror jag inte att jag vill se HP6.



Jag har lite andra datum som jag måste hålla koll på också. Det kommer att gå så många filmer på bio i år som jag måste se att jag inte tror att jag kommer kunna/hinna gå på alla.



26/6 så har "My Sister's Keeper", filmatiseringen av en av mina favoritböcker, premiär i USA, så den borde ju komma till Sverige under hösten.

27/2 så har "Män som hatar kvinnor" premiär, fast jag vet inte om jag vill se den. Jag hatar att se svenska filmer på bio, för jag missar alltid vad de säger.

Helt plötsligt så glömde jag vilka mer filmer jag ville se. Jag hoppas att jag ser bioannonserna i tid bara :)

2009-01-05 @ 00:49:29
URL: http://amaranthine-bookofdays.blogspot.com
Postat av: Snöfrid

Sara: Å herregud, du stressar nästan mig nu! Fast själv tror jag att jag läser Bläckhjärta efter att jag sett filmen, det blir helt enkelt lättare. Fuskar lite... hehe.

Men lycka till med bioannonserna då! ^w^

2009-01-05 @ 02:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0