Sjung om studentens lyckliga dar...

Jag är fri!!
Tog studenten i fredags, 13 juni, och är nu äntligen fri från gymnasiets slit och bekymmer!
När vi sprang ut sjöng vi bl.a. den klassiska låten Sjung om studentens lyckliga dar, låtom oss fröjdas ungdomens vår. Än klappar hjärtat med friska slag, och den ljusnande framtid är vår... osv.
I studentpresent fick jag två halsband, båda i silver, pengar, en kladdkaka och en resa till Italien! :) Slå det om ni kan! *s*
Men det var iaf väldigt roligt, men samtidigt extremt sorgligt när det senare var dags att säga farväl till alla härliga kompisar. Jag har aldrig gått i en såå underbar klass i hela mitt liv, aldrig haft såna fantastiska klasskompisar. Saknar dem alla och hoppas verkligen få träffa dem igen. Gymnasiet var tröttsamt men oxå den roligaste tiden i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Emil

Hejsan!

Såg att du tyckte om bloggen "Världens längsta". Det är bara att tacka, jag gillar din blogg också. Du kanske är intresserad av ett länkbyte?

2008-06-17 @ 01:10:25
URL: http://varldenslangsta.blogspot.com/
Postat av: Gunnar

Hej

(hittade hit från Bloggar topplista,litteratur)



Grattis till studentexamen! Kan tänka mig att det känns härligt.

Hoppas att Du får en trevlig sommar!

:-)

2008-06-17 @ 09:00:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5859
Postat av: Angelika Vaala

Grattis till studenten!

Blir å sakna min egen student nu när jag läser om kompisar som tar studenten, härlig dag, men samtidigt lite vemodigt..

Lycka till med dina framtidsplaner nu!

2008-06-17 @ 10:17:30
URL: http://vaala.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

Emil: Kul att du gillar min blogg oxå :) länkbyte låter väldigt intressant! Ska genast fixa det



Gunnar: Man tackar och niger! Trevlig sommar, du oxå! :)



Angelika: Tack så mycket! :)

2008-06-17 @ 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0