Boktips..?!


Äger inte den här bilden. Den är gjord av ma4u4a (deviantART).



Den här bloggens bokrecensioner går ganska trögt just nu, jag är mer än väl medveten om detta. Skyller på att jag går sista året på gymnasiet och har väldigt mkt att göra. Det är ett gäng stora kursprov, studentfixande, balträningar m.m. Men jag lovar att jag ska komma igång att läsa och recensera böcker ordentligt så fort allt är över. Ni får ha lite tålamod med mig så länge.
Men kom på en idé. Jag har fått en del boktips av andra bloggare/läsare, så varför inte göra ett speciellt inlägg för era boktips! Länkar till det på sidan så att ni alltid kan nå det på ett smidigt sätt. Då kan ni fritt tipsa om böcker samt få tips av andra. Vem vet, kanske blir det en hit! Hoppas iaf att ni uppskattar det och att det blir många boktips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0