Podcastle

www.podcastle.org

Den första april i år öppnades en podcast endast för fantasynoveller. Du kan antingen lyssna online eller ladda hem och lyssna på novellerna. Helt gratis!
Sidan, samt novellerna självklart, är på engelska dock.
Men jag rekommenderar varmt sidan. Om ni ändå sitter här och läser så ta en sväng där oxå, det kommer inte skada er. Har precis lyssnat på novellen Fear of Rain och den var verkligen bra. Här har ni min kommentar till den, orkar inte översätta så klaga inte.

It's an really awesome story. I can't help but wondering over the possibility of this happening in reality. I've always felt conected to air and water, I can watch the rain or the waves at sea for hours. It's like the water's whispering to me. Anyway I loved this story, it's really remarkable.

Om ni blev nyfikna så har ni en direktlänk till novellen här: Fear of Rain Den är skriven av Robert T. Jeschonek och nej, jag känner inte till honom tidigare.
Men kika som sagt in en sväng, det är absolut värt det. Ni kommer inte att ångra er, jag lovar! (Om ni mot förmodan gör det så behöver ni iaf inte begära pengarna tillbaka. ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0