Utmanad - igen!

Jag har blivit utmanad av annbookworm!


Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg
2. Svara på sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
NCIS
CSI – Miami
Americas funniest homevideos
Greys Anatomy
Numbers
21 Jump Street
Sentinel
Extreme Homemakeover

8 saker jag gjorde igår
Tittade på tv
Handlade
Hämtade in posten
Läste
Bloggade
Gosade med Aramis
Köpte en julklapp till morsan
Träffade kusiner

8 saker jag ser fram emot
Vinter
Snö
Julafton
Fortsättningar i serier jag läser
Få skicka en massa julkort – nån som vill ha ett? ;)
Julmarknad på Liseberg
Skicka anmälan till LTU i vår
Hitta på nåt med nån kompis – eller? ;)

8 favoritrestauranger
Ming Palace – Linköping
Pizza Hut – Stockholm
Restaurangen som ligger typ över Punkt Shop – Stockholm
Den lilla mysiga medelhavsrestaurangen – Göteborg
Fiskhuset (eller vad det nu heter) – Gilleleje, Danmark
Santínis – Linköping
Bryggeloftet – Elgå, Norge
Sjöstugan – Grövelsjön

8 saker på min önskelista
Pengar
Böcker
Ny cykel och hjälm
Ny hjälm till inlinesen (och nya armbågsskydd)
Mössa
Hörlurar från Skullcandy
Musik med Pink och An Cafe
Fler bokhyllor

8 personer jag utmanar
Lotta – Maneki Neko
Calliope – Calliope books
Marlan – Avantgardet
Sarah – En boktoks tankar
M – Gealachs bokblogg
Isabel – Ceriadwen – blogg om wicca
Angelika – Future Mrs Ewenson
Martina – Ett hem utan böcker

Kommentarer
Postat av: annbookworm

Ser att vi har samma smak när det gäller en del av tv-serierna. Tänkte inte på att ta restauranger utomlands men samtidigt jag kommer inte ihåg deras namn =-) Pizza Hut är också en favorit, den som ligger i Køpenhavn.

2008-11-28 @ 15:03:42
URL: http://annbookworm.wordpress.com/
Postat av: Snöfrid

annbookworm: Jo, vissa av oss har ju smak. ;) Restaurangnamn är inget jag brukar lägga på minnet så ja, det var ganska klurigt.

2008-11-28 @ 15:14:21
Postat av: Sarah

Det här var klurigt. Särskilt eftersom jag inte ens kan komma på åtta olika restaurager! ^^

2008-11-28 @ 16:09:20
URL: http://amaranthine-bookofdays.blogspot.com
Postat av: Hannas Bokhylla

LTU? Så du ska till mina gamla hemtrakter. Vad ska du läsa?

2008-11-28 @ 20:40:53
URL: http://www.hannasbokhylla.blogspot.com/
Postat av: Snöfrid

Sarah: Hade oxå svårt med restaurangerna. Kan ju alltid fuska och skriva ett par pizzerior eller nåt. ;P



Hanna: Japp, upp i härliga norr ska man. Om jag kommer in (vilket jag hoppas) så ska jag läsa till arkitekt. :)

2008-11-28 @ 20:52:57
Postat av: Calliope

Tackar för utmaningen! Ska försöka hinna svara en eller annan dag också...reser bort i helgen, men sedan så! Kul att någon mer än jag gillar Americas Funniest Home Videos - alla brukar bara mobba mig när jag ser det :)

2008-11-28 @ 21:23:15
URL: http://www.calliope-books.blogspot.com
Postat av: Lotta Fröjd

Utmaningen är antagen och klar:

http://deliquate.blogg.se/2008/november/utkast-jag-har.html



Orkade inte leta upp 8 st bloggare så jag fuskade lite...



Kram

2008-11-29 @ 19:03:50
URL: http://deliquate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0