Andra paketet

Idag fick jag ytterligare ett paket, detta från min hemliga bokvän!
Temat var blått och det innehöll choklad, vicks blue och hela två stycken böcker. Berlinerpopplarna av Anne B. Ragde och ...och himlen var oskyldigt blå av Charlotta Ölander. Den sistnämnda är en berättelse från tsunamins Khao Lak av en av de överlevande. Fascinerande!

Tack så mycket för det fina paketet! Men jag måste säga att du är smått läskig med hur du prickar in favoriter hos mig hela tiden. Bounty är chokladen jag äter mest, hemskt god, och Polly är jag oxå ett fan av. MilkyWay är en barnfavorit.
Vicks blå är dessvärre för starkt för min smak, men farsan uppskattar det. ^^

Kommentarer
Postat av: Din hemliga bokvän

Vad roligt att du uppskattar mina paket och kul att jag lyckas med prasslet, det är ju alltid lite nervöst.

2008-10-13 @ 20:18:41
Postat av: Snöfrid

Hemlig bokvän: Jo, jag kan förstå det. Är nog lika nervös själv när jag skickar mina paket. ^^'

2008-10-17 @ 22:08:54
Postat av: Jennifer

GOOOOODIS :D, vill med ha godis... och kebabpizza:(

2008-10-21 @ 16:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0