Kulturfyran - Bokmässan, SMS & kärlek

"Orginalet" hittar ni här

1. Har du varit på Bokmässan någon gång? Isf vilket är ditt bästa minne därifrån? Om du inte varit där, är det något du drömmer om att göra?
Japp, jag var där för första gången i lördags. Mitt bästa minne... hela mässan!

2. En bok som ska presenteras på Bokmässan är SMS-boken, skriven av en mängd författare. Vad tycker du om SMS? Kan det bli bra litteratur av SMS, eller förstör det vårat språk?
Jag SMS:ar väldigt mycket själv så jag gillar det. Fast undrar om det verkligen kan bli en läsvärd bok...

3. Vad tänker du på när du hör ordet Stockholmsförort?
En av de små kommunerna som ligger runt Stockholm, typ Järna. Just ordet förort får mig att tänka på slumkvarter.

4. Vilken är din favorit bland kärleksberättelser?
Svårt, är inte så mycket för kärleksberättelser. Men en jag gillar är The Vampire Who Loved Me av Teresa Medeiros.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0