Levande och Död kärlek

Jag kan verkligen inte låta bli! "Stygg Snöfrid!"

Försöker ju minska min hög med påbörjade böcker. Men ungefär samtidigt som jag läste ut Vingklippt ängel (recension kommer, jag är bara allmänt seg) skramlade min restnoterade bok från Science Fiction-bokhandeln ner i brevlådan. Nyfiken som jag är så började jag direkt läsa i den.

Min hög med påbörjade böcker har alltså inte minskat nånting. *suck*

Men räds ej, jag läser mer än förut (tack vare en underbar fåtölj) och ska klara av detta!

De två böcker jag håller på i för tillfället är alltså följande;

En sorts kärlek av Ray Kluun (från min hemliga bokvän)

I'm the Vampire, That's Why av Michele Bardsley (restnoteringen)

Jag gillar båda och skiftar mellan dem titt som tätt. Antar att man kan säga att båda handlar om kärlek. Om än på olika sätt. Den förstnämnda är lite sorgligare medan den andra är mer komisk och bitsk. Dålig humor... hehe...

Men har nu två recensioner att skriva samt två böcker att läsa ut (innan de andra vill säga), ingen lugn och ro här inte. Bäst jag sätter igång och skriver innan jag har fyra recensioner på halsen. Kan nog stå ut med tre, men fyra blir mycket. Särskilt om den fjärde har huggtänder. ^^


Kommentarer
Postat av: Ann

Du har blivit utmanad! Har blivit utmanad av Mademoiselle J idag och följer hennes koncept. Utifrån vilka som jag vet har varit inne på min blogg och använt sig av kommentarfunktionen utmanar jag i min tur dig. Om fem platser, jobb och sake

2008-09-20 @ 11:48:04
URL: http://annbookworm.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0