Löften - uppdatering!

I början av året avgav jag tre löften.

1. Läs max 2 böcker åt gången
2. Snabbare recensioner
3. Läs minst 3 böcker per månaden

Det första löftet funkade så där. Jag försökte verkligen att bara läsa en (eller två) åt gången, men nu kör jag flera böcker parallellt igen. Det känns helt enkelt lättare för mig, hur lustigt det än låter.
Det andra löftet tycker jag har gått ganska så bra. Ska dock försöka bli ännu effektivare där.
Det tredje löftet gick rätt fort åt skogen... men jag tror faktiskt att jag börjar få till det nu. I alla fall är det så det känns.

Om jag lyckats läsa minst 3 böcker per månad (som för flera av er säkert låter lite) så skulle det ge sammanlagt 36 böcker på ett år. Jag har beslutat mig för att utmana mig själv. Hittills har jag läst 16 böcker (som ni kan se till vänster i menyraden), alltså 20 böcker kvar... utmaningen är helt enkelt att jag, innan årets slut, ska ha läst minst ytterligare 20 böcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0