Blod av Åsa Anderberg Strollo

Jag lägger nu ifrån mig boken Blod. Jag kan bara inte fortsätta läsa den, orkar inte. Den känns seg och vacklande. Under tiden jag läser bläddrar jag i boken för att se hur långt det är kvar och undrar lite trött över när hon kommer fråga sin pappa och få det överstökat. Nej, jag gillar inte den här boken. Kanske delvis för de höga förhoppningar jag hade när jag började läsa. Hade läst en del bra recensioner av den.
Men i vilket fall som helst ställer jag in den i bokhyllan nu. Får se om jag läser ut den någon gång i framtiden.
Nu har jag gett mig i kast med En nannys dagbok, än så länge läsvärd och lite rolig. Har även påbörjat min dykning ner i fantasyträsket med Ondvinter.

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag läser också Ondvinter nu, den verkar mycket lovande!

2009-12-12 @ 23:30:03
URL: http://www.boktimmen.blogspot.com
Postat av: Snöfrid

Fia: Haha, tufft. Blir roligt att jämföra recensionerna ;)

2009-12-13 @ 18:07:56
URL: http://fantasy03.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Vilket sjukt tråkigt blogginlägg! Sprid oinspirerande och dålig energi såhär i vintermörkret, det är väl det man har en blogg för?

2009-12-14 @ 14:55:21
Postat av: Amelie

Ser fram emot en recension av Ondvinter, om det kommer någon sådan?

2009-12-19 @ 11:43:46
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

Amelie: Självklart! Recenserar den så fort jag läst ut den :)

2009-12-19 @ 15:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0