En liten uppdatering bara...

Ja, här har varit lite tyst ett par dagar. Men jag tänkte försöka återberätta vad jag har haft för mig sen sist.

 

Fredag

Var jag på julkonsert med Sissel Kyrkebøe. Det var väldigt trevligt och mysigt. Hon sjunger så otroligt vackert!

Stötte även på en gammal lärare från grundskolan där, vi satt nästan bredvid varandra. Rätt komiskt.

Lördag

Var jag i Tranås och shoppade! Köpte ett par nya vantar bl.a. då mina börjar gå sönder... Tycker om Tranås, det är en mysig liten stad att gå och strosa runt i. Snubblade in på en second hand också där jag hittade ett par gamla böcker, så som Fem stoppar spöktåget av Enid Blyton.

Söndag

Var vi runt och julhandlade lite. Julklappar osv.

Måndag

Köpte jag en akustisk gitarr åt mig själv! Det ni! Jag får inte plats med ett trumset i mitt rum så det fick bli en gitarr. En Cataluna, om det nu säger någon något... Väldigt roligt i alla fall. Håller som bäst på att lära mig Stilla natt så att jag kan spela den på julafton ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta Fröjd

Vad mysigt. Sissel har jag många låtar av på ipodden, hon sjunger som du sa väldigt vackert.



Ah, gitarr, det var länge sen man spelade. Gick varje vecka och tog lektioner när jag var 11-12, men det fastade givetvis inte. Eller jo, jag kan köra Björnen sover, några andra svenska korta klassiker och halva Smoke on the Water hehe, den är ganska lätt ;)



Hoppas man får se lite julklappsbilder sen :D



Kram påre

2009-12-09 @ 03:04:02
URL: http://deliquate.blogg.se/
Postat av: Hemlig bokvän

Postar paketet imorgon! Så du vet att det är på väg och att jag inte glömt dig! ;)

2009-12-10 @ 22:42:17
Postat av: Snöfrid

Lotta: Det är mer än vad jag kan spela iaf. Eller jag har faktiskt lärt mig Stilla natt nu, men det låter kanske inte såå vackert dock... förhoppningsvis lyckas jag till slut även med det :P Jo, smoke on the water kunde jag köra riffet förut (vi fick lära oss det i nian, när vi skulle prova olika intstrument) men jag kommer inte ihåg tyvärr.

Ska skicka lite bilder så fort jag laddat in dem i datorn och har tid över från allt stök ;)

Kram



Hemlig bokvän: Spännande! Nu är jag verkligen nyfiken! :)

2009-12-13 @ 18:12:34
URL: http://fantasy03.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0