Jaha...

Är det bara jag eller kan inte ni heller komma in på kommentarsfälten i min blogg? Försökte klicka på kommentarer, men fick bara upp att "404 not found". Får ni upp samma? Om ni får det så kan ni ju självklart inte svara, det fattar jag oxå, men om ni vill kommentera nåt på min blogg så går det lika bra att skicka ett mail till mig istället. Döp mailet till rubriken för inlägget ni vill kommentera bara. Min mailadress är [email protected] och den står även till höger i menyn.

Hoppas det börjar fungera som det ska snart igen.


Kommentarer
Postat av: Karin

Nu fungerar det tror jag...

2009-02-03 @ 13:12:24
URL: http://sakerochting.se
Postat av: Snöfrid

Karin: Ja, du har rätt! :D Tack! ^^

2009-02-03 @ 13:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0