Mina bokmärken

De flesta bokbloggar har väl nu antingen visat eller berättat om vad de använder som bokmärken. Ska inte vara sämre jag så här kommer en bild på en del av mina bokmärken.



Så vad tycks? Bokmärken är ett av mina samlarobjekt om ni undrar över mängden. Försöker köpa lite varstans jag är och ibland får jag ett av nån kompis eller familjemedlem. På bilden ser ni t.ex. ett fint från Jämtland med storsjöodjuret. Det svarta i läder kommer från Dalarna och det lila högst upp i bild är faktiskt gjort av konstnärinnan Birgitta Thörnmo och inhandlat i Tranås.


Kommentarer
Postat av: Ann

Så fina bokmärken. Känner igen de två med hjärtan, har något liknande fast med annat motiv samt flera sådana guldpläterade med alla möjliga motiv. Men, dessa använder jag inte i böckerna. Och som samlare kan man aldrig få för många.

2009-02-07 @ 12:05:22
URL: http://annbookwormbooks.wordpress.com/
Postat av: Snöfrid

Ann: Nej, de med hjärtan skär sönder bladen i boken har jag märkt :/ så jag använder dem inte heller längre.

Tyckte det var en passande sak att samla på, med tanke på att jag är en bokmal! :)

2009-02-08 @ 12:55:42
Postat av: Maja

Oj vad många :D

2009-02-13 @ 23:07:36
URL: http://onlymaja.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

Maja: Jo, en del är det ju ^^

2009-02-14 @ 14:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0