Bokkedjan: vinter

Bättre sent än aldrig, här kommer mina svar på den andra Bokkedjan!

Ismarkens krona av Stuart Hill dras mina tankar till när jag hör ordet vinter. Jag har inte hunnit läsa den än, men verkar spännande med vampyrer, vargfolk och snöleoparder. Detta drar i sin tur mina tankar till just… vampyrer!
Thief of Lives av Barb & J.C. Hendee. Del två i en serie om dhampiren Magiere och hennes vapendragare Leesil. På tal om… jägare!
Kitty and The Midnight Hour av Carrie Vaughn innehar också en jägare, fast hans byten är varulvar vilket försätter huvudkaraktären, Kitty, i trubbel. Med varulvar i tankegångarna gör jag en kupp!
Ismarkens krona av Stuart Hill. Den innehar ju som sagt vargfolk.

Denna gång både startade och avslutade jag kedjan med samma bok, hoppas jag inte blir dömd p.g.a. detta. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0