En till liten bokenkät!

Ytterligare en liten enkät från Bokhora!

 

Senaste bokköp:

Låt den rätte komma in och Hanteringen av odöda av John Ajvide Lindqvist.

Senaste bibblolånen:

Minns ärligt talat inte. Tror det var en bok om folksägner.

Senaste utlästa boken:

Harry Potter och Dödsrelikerna av J.K. Rowling.

Favorittidning:

Läser inte direkt några tidningar. Men gillar bl.a. National Geographic och Illustrerad Vetenskap.

Plats där jag helst läser:

Min mysiga läsfåtölj så klart!

Så sorterar jag min bokhylla:

Efter genre och om böckerna är inbundna eller i pocket. Fast nu har det blivit så många böcker så de ligger lite överallt och ganska blandat.

En bok som jag minns att jag läste när jag var liten:

Buhuerna av Simon Stern. Fast det var min farsa som läste högt för mig. Så härligt när nån läser högt för en, eller hur?

Vilken bok i min bokhylla har jag ägt längst:

Absolut ingen aning!

Vad ser jag mest fram emot att läsa i vår:

Ja, det måste nog vara Så långt vingarna bär av Julia Sandström.


Kommentarer
Postat av: Ann

Underbara Du! Vad roliga enkäter Du hittar. De här svaren fortsätter jag fundera på till min egen läs-blogg. Kan redan nu konstatera att våra metoder att sortera i bokhyllan är näst intill identiska.

2009-01-29 @ 02:19:22
URL: http://annbookwormbooks.wordpress.com/
Postat av: Snöfrid

Ann: Nä men så roligt! ^^ Ska genast titta in! ;)

2009-01-29 @ 14:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0