Levande död, men nu tillbaka!

Halloj där ute! Jag är tillbaka på bloggen efter nästan 10 dagars tystnad! Hemskt, jag vet. Jag har legat hemma i influensa och känt mig som en väldigt rutten zombie... men nu är jag alltså tillbaka. Yey för mig!

 

Det har tyvärr inte blivit nåt läsande, som ni kanske förstår. Men jag har däremot fått hem min andra bok som jag beställde från adlibris.com och det är jag lycklig över. Fast jag har fortfarande inte fått fakturan för nån av böckerna, men de kommer väl kanske sammanslagna sen. Hoppas jag. Den andra boken är iaf oxå av Jane Green och heter I dina kläder. Förhoppningsvis är berättelserna lika roliga som de verkar.

 

Igår dök även en försenad julklapp upp! Mina älskade hörlurar från min älskade syster! Jag tog inte av dem på hela dagen, hade dem på mig när jag åt middag t.o.m. Farsan hade roligt med att sitta och mima mot mig för att sedan titta frågande på mig när jag tröck på paus... Hörlurarna är från Skullcandy. Ett par Lowrider i svart och silver. Jag har velat ha dem ett tag nu så jag betedde mig kanske lite hyper när jag fick dem. *s*

Fick även mina kläder igår. Shock har rea just nu så morsan lät mig beställa lite kläder. Tackar! Tre toppar och ett par strumpor (over knee) blev det. Underbart med nya kläder! Var lite nervös gällande hur topparna skulle sitta, men de passar perfekt! Så inga problem där!

 

Annars har det väl inte hänt nåt direkt. Har legat här hemma som sagt. Men nu mår jag bättre så jag ska fortsätta läsa och dona. :)


Kommentarer
Postat av: Angelika V

Kul att du är frisk och tillbaka igen!

Kram!

2009-01-17 @ 14:33:26
URL: http://mrsewenson.blogspot.com/
Postat av: Fia

Zooombie, zooombie sjunger



Jag har oxå köpt "I dina kläder". Får se om vi tycker lika om den! =)

2009-01-17 @ 16:23:54
URL: http://www.boktimmen.blogspot.com
Postat av: Snöfrid

Angelika: Tack, det är kul att vara tillbaka oxå! :)

kram



Fia: Haha mm... Va roligt, ja det blir spännande att veta! ;)

2009-01-17 @ 23:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0