En liten söndagsenkät

Fann denna hos Snowflake och jag kan bara inte låta bli att svara.

1. Bästa toaläsning?
Svar: Jag brukar inte läsa på toan (sitter inte såå länge därinne), men jag har tagit med mig en bok nån gång ibland.
2. En bok med ett djur?
Svar: Lilla söta Mattimeo, en liten mus, som är med i böckerna om Redwall av Brian Jacques.
3. En kärlekshistoria?
Svar: Den farliga dragningen mellan Portia Cabot och Julian Kane... men annars tycker jag nog mest om känslorna som växer sig allt starkare mellan Magiere och Leesil.
4. En uppväxtskildring?
Svar: Punkindustriell hårdrockare med attityd av Louise Halvardsson.
5. Om jag vore detektiv, ville jag vara som...?
Svar: Mick St. John om jag fick välja från TV-serier. Men i bokväg får det bli Kitty då, om jag får räkna henne (läser inte så många deckare).
6. En bok jag aldrig tänker läsa:
Svar: Kommer inte på nån... men kommer aldrig läsa ut Barnens ö.
7. Ett språk jag önskar jag kunde läsa på:
Svar: Alla jag inte redan kan? Ryska för att nämna ett.
8. Senast inköpta tidning:
Svar: Plaza (jag ville åt filmen som följde med).


Kommentarer
Postat av: snowflake

Här var det mycket jag inte känner till, kul. Punkindustriell hårdrockare med attityd var en rejäl titel, det gäller att leva upp till den.

2009-07-12 @ 17:08:39
URL: http://snowflakesinrain.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0