Potter-sommar!



Snart är det dags! Nu på onsdag, den 15 juli, har äntligen Harry Potter och Halvblodsprinsen premiär!



Problemet är att jag troligen åker innan... har varit hemma längre än tänkt på grund av tapetsering, regn osv. Det har varit lite småtråkigt men nu vill jag stanna hemma extra! Jag har sett alla de andra Potter-filmerna på bio och jag tänker inte bryta traditionen. Men om jag åker innan premiären så hoppas jag att den fortfarande går när jag kommer hem till början av augusti. Vad säger ni, hur länge tror ni den går? Hinner jag?

Kommentarer
Postat av: Amelie

Du borde hinna, tycker jag. Men självklart är det ju inte helt säkert.

Jag kommer inte kunna sa den förrän på lördag, åker bort i veckan. Typiskt!

2009-07-11 @ 20:11:32
URL: http://ameliesboktips.blogg.se/
Postat av: snowflake

Du hinner, tror jag också, Den måste väl gå några månader.

2009-07-11 @ 23:21:13
URL: http://snowflakesinrain.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0