Hem, ljuva hem?

Då var jag hemma igen! Skönt på sitt sätt så klart, men jag hade inte haft något emot att stanna längre däruppe. Får bli senare istället. ;)

Men nu har jag en liten fråga till er, mina älskade läsare!
Vill ni att jag ska berätta lite kort om min midsommar uppåt landet eller vill ni se bilder? Ska jag göra ett inlägg som ser ut mer som det om Danmarksresan tycker ni?
Hoppas nu att ni svarar och inte bara sitter och nickar/skakar på huvudet för er själva eller dylikt...

Ska sortera alla mina bilder nu!

Kommentarer
Postat av: c@ttis

Tja!

Kan du inte göra lite blandat. skulle vara kul o läsa vad ni gjort men även se lite bilder.

Kramar syrran

2009-06-22 @ 16:47:09
Postat av: Boktokig

Tack! Trevligt med lite kommentarer på hemsidan!



Jag vill gärna både se bilder, men även läsa om vad ni gjorde! :)

2009-06-23 @ 08:21:40
URL: http://boktokig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0