New Moon



I söndags var jag (med farsan) och såg New Moon. Jag älskar verkligen Twilight-sagan! Och då har jag ändå inte läst böckerna ännu...
Filmen var i alla fall underbar. Men på vissa sätt tyckte jag nog bäst om första filmen. Samtidigt var det väldigt roligt att få se vargarna osv.
Jag har nu fastnat totalt för Jacob dessutom. Efter film två så röstar jag faktiskt på Jacob istället för Edward. Jag kommer nog alltid att hålla vampyrer framför varulvar, men nu går jag efter personligheten osv. och då fångar Jacob mig i sitt grepp direkt. Han är ju dessutom så gullig! Det finns något mystiskt i hans blick.




En bild säger mer än tusen ord ;)

För att inte tala om vilken vacker varg han är!


Kommentarer
Postat av: placebohoe

Väldigt bra film :) Jag har inte heller läst böckerna än.

2009-11-26 @ 12:14:22
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Snöfrid

placebohoe: Då är jag iaf inte ensam om att inte ha läst de än ^^

2009-11-26 @ 12:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0