11 dagar kvar!

Sen går jag från tonåring in i vuxenlivet. Känns lite tragiskt om jag ska vara ärlig. Gillar att vara tonåring... vill inte växa upp och bli gammal! Svär att hålla ett hårt tag i min barnslighet och aldrig släppa taget! Tänker inte bete mig som en femåring, men alltså jag tänker inte släppa allt som jag gillar och är heller.
Alltså 11 dagar kvar tills jag fyller 20 år. Men kommer fortsätta vara flamsig, gå i min egna underliga stil, lyssna på j-rock och vara ett extremt animefreak. Kanpai för mig!

För att roa mig (och förhoppningsvis även er) så är här lite länkar som jag tycker om att besöka;
DeviantArt - "the largest art community in the world", behöver inte vara medlem för att kika runt. Min profil på dA
Animecrazy - "watch anime online for free", de har väldigt många avsnitt och filmer
Youtube - svårt att tänka mig att nån har missat den här sidan egentligen?
Bok.nu - "få personliga boktips, hitta nya böcker och jämför priser"
Shock - Alternative fashion, ta en titt för de har faktiskt väldigt mycket

Have fun and don't bite each other!


Kommentarer
Postat av: en bookaholics bekännelser

Lugnt, få inga panikkänslor innan du är över 20-strecket. Själv är jag snart 21 - i dec. Gasp

2009-10-10 @ 17:11:43
URL: http://metrobloggen.se/bookaholic
Postat av: Snöfrid

bookaholic: Nu känner jag mig ju nästan grym om jag tjatar om att jag känner mig gammal... :P

2009-10-10 @ 21:06:38
Postat av: Martina

Allt det där kan du lugnt fortsätta med - jag är 27, de flesta jag känner är mellan 30 och 35... och vi är fortfarande flamsiga nördar.



Och gamla? Lugn nu. Jag passerade "närmare 30 än 25"-gränsen för ett par veckor sen. =)

2009-10-11 @ 01:14:57
URL: http://etthemutanbocker.blogspot.com/
Postat av: Fia

Känn ingen stress, jag är fortfarande 25 å flamsig likt aldrig förr. Det där går i vågor också, ett tag tyckte jag att jag var jättemogen och vuxen, sen så tyckte jag "nämen vänta nu, varför bli vuxen i förtid?" å då hittade jag tillbaka till mitt flamsiga jag. Jag tycker det är viktigt att ha kvar barnasinnet! =)

2009-10-11 @ 13:41:44
URL: http://www.boktimmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0