Paket 3.2

Imorse hittade jag ett grönt, något massakerat, paket i brevlådan!



Det låg inslaget i plast med en lapp från posten där de bad om ursäkt för paketets utseende och hoppades att inget i det hade blivit skadat. Jag kan inte låta bli att undra vad i hela världen som hänt med det? Ser ju ut som om det legat i en pool och sen blivit överkört av en gräsklippare!
Men innehållet hade faktiskt klarat sig undan, boken har säkerligen blivit fuktig men inget den inte kunde stå emot. :)
Boken jag fick heter World War Z och är skriven av Max Brooks. Ett ord; Zombies! Me like! Hittills inte läst någon bok med zombies (detta blir den första), men jag har slukat alla Resident Evil. Filmerna alltså.
Fick även en massa godis som ser väldigt gott ut! Känner inte igen det dock, undrar var det är köpt... och nej, jag är inte allergisk mot nötter min kära bokvän.
Sen var där även ett handskrivet filter. Kaffefilter för att vara noga. Intressant val av brevpapper.
Tack för ett underbart paket!

Kommentarer
Postat av: hemliga vännen

oj, vad hände med mitt paket på vägen? Tur att det klarade sig.



jag hoppas som sagt att boken är bra. Har ju inte läst den själv, inte riktigt min stil.



Godiset är köpt på en butik nära mig som har massa godis från England. Förutom klubban och tablettasken som är från granit.



Filtret... ja man tager vad man haver. Måste köpa lite fina papper och block snart tror jag :)



Vi hörs om en månad. Har redan en idé...

2009-10-06 @ 15:21:27
Postat av: Snöfrid

Hemliga: Har börjat fundera på om någon klant hällde kaffe över det under sorteringen eller liknande? Med tanke på det bruna färgen...

Filtret räddade nog boken, så bara tur att du skrev på ett ;)

Har börjat snaska på godiset och det är jättegott! Boken får dessvärre vänta lite då jag fått en hög med recensionsex. hemskickade. Men ska läsa den så snart jag kan, verkar onekligen spännande!

Ser fram emot nästa paket ^^ tack igen!

2009-10-08 @ 13:52:42
Postat av: En bok om dagen

Men jösses, vilken paketmisshandel! Tur att innehållet var ok! ;-)

2009-10-10 @ 07:31:25
URL: http://enbokomdagen.blogspot.com
Postat av: Snöfrid

En bok om dagen: Ja, det var knappt paketet hängde ihop i ett stycke när man lyfte på det... verkligen tur med innehållet!

2009-10-10 @ 16:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0