Bokmässor o plugg i högsta hugg!

Ursäkta att det inte blir så mycket inlägg just nu, men det blev ganska rejält med pluggande den här veckan. Mår lite av och an oxå. Säkert fått svininfluensan eller nåt, snart växer det väl ut en liten knorr där bak! Haha
Men jag ska bättra mig efter denna vecka. Om inte annat blir det snart en till recension, läser Apelsinflickan om kvällarna innan jag somnar.

På lördag bär det ju av till Bokmässan för min del dessutom! De flesta av er ska väl dit redan på fredag, men se det kan inte jag. Tycker lördag känns mer avslappnat oxå :P
Om ni tror er se mig får ni väl vråla i ;) lystrar till Snöfrid. Utan att avslöja mitt utseende rakt upp och ner här i cyperspace så kan jag säga att jag har lila/svart hår och kommer gå klädd i svart tyllkjol med converse på fötterna. Jag bits inte så var inte blyga nu!

Ha det så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: K

ah okej, ja jag hoppas det...



Jo men gör så, byt! Ångrar man sig är det ju bara byta igen =) Bloggar också väldigt lite just nu för att jag har mycket plugg så förstår dig =)

2009-09-23 @ 21:41:04
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Postat av: k@t

bits inte? hmm går juh att diskutera :o)

kramar syrran

2009-09-25 @ 02:23:02
Postat av: Snöfrid

k@t: Jag bits inte! xD

2009-09-29 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0