Litteratur i februari

Då är det februari och det är dags att planera för månadens läsning.
När jag läst ut Tamsin av Peter S. Beagle så ger jag mig i kast med Doktor Proktors tidsbadkar av Jo Nesbø, förutom dessa har jag tänkt mig att läsa Drakarna vaknar av Iselin B. Alvestad. Sedan får vi se om jag hinner med några fler böcker och vilka det i så fall blir.

Månadens WFA-bok blir: Perdido Street Station av China Miéville (då jag är pank just nu så vet jag inte säkert om jag kan få tag i boken, men i värsta fall får jag springa till biblioteket)


Ett litet ps.
Angående WFA-böcker, jag är lite nyfiken på hur det går för er som hoppade på min utmaning?

Kommentarer
Postat av: Emma

:) Jag har beställt Tamsin, dock från bookdepository så det dröjer tills jag får den. Noterade att the Scar som jag har hemma är en uppföljare på Perdido Street Station (men vet inte hur beroende de är av varandra) så jag får inskaffa den senare först..har med en viss bristande ekonomi här, men jag är på G :)

2010-02-04 @ 02:19:21
URL: http://boktrad.blogspot.com/
Postat av: Snöfrid

Emma: Ekonomin tycks ha en otäck vana att komma ivägen för läsandet.

Men det ska bli roligt att läsa vad du skriver om boken(böckerna) sen :)

2010-02-04 @ 16:20:27
URL: http://fantasy03.blogg.se/
Postat av: Jenny Palmblad

Hej, om du är ett fan av Jo Nesbøs böcker om Harry Hole så får du gärna höra av dig till mig. I maj kommer Pansarhjärta...

Mvh,

Jenny på Piratförlaget

2010-04-22 @ 15:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0