Sen, men perfekt julklapp!

Igår fick jag en lite sen, men helt perfekt julklapp av mina föräldrar. En till bokhylla! Den står nu monterad och klar härinne. Håller just på att ställa in böckerna som inte fått plats i de andra.
Detta blir min fjärde billy-bokhylla. Jag har även en mindre, ungefär hälften så stor. Så sammanlagt står det alltså fem (eller fyra och en halv) bokhyllor i mitt rum. ;) De fylls i sin tur upp med exakt 825 böcker! När jag rensade bland min litteratur i slutet av 2009 så gjorde jag mig av med omkring 400 böcker... vilket gav plats för nya samt att jag kan fira 1 000-boksjubileum en gång till, haha!


Kommentarer
Postat av: Boktokig

Vad kul! Vilken bra julklapp!

2010-01-07 @ 17:30:43
URL: http://boktokig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0