Snön ligger vit...

Jag var ju ute och fotade ett litet tag tillbaka och vill minnas att jag lovade att visa några vintriga bilder? Här är fyra stycken som jag tycker extra mycket om.



Den här bilden tilltalar mig, jag kan inte riktigt sätta fingret på varför. Kanske för hur snön ser ut att hänga från grenarna på trädet i mitten? Eller kanske väggen av mörk granskog i bakgrunden och de tunna ljusa träden framför?



En bild tagen upp på toppen av en hög tall. Den stod ensam på ett fält och var alldeles kal, förutom allra högst upp.



Det här fotot såg faktiskt bättre ut i kameran än när jag laddat upp det. Men jag tycker fortfarande om det... kan dock inte bestämma mig för om grenarna som sticker fram från höger förbättrar eller försämrar fotot.



Det är fotot är helt enkelt tagit på skoj. Det såg kul ut. Den lilla vita pricken är inte månen, det är en snöflinga.
Här hade jag tänkt avsluta detta inlägg. Men det blir en bild till ändå. Dock ingen snö.



Jag tände doftljus på skrivbordet. Riktigt mysigt faktiskt att sitta i skenet av, medan snön faller utanför fönstrena och känna doften av exotiska frukter. Väldigt härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0