Litteratur i mars

Förra månaden blev det hemskt nog inte en enda bok läst för mig! Känns ganska så tragiskt... det blev bara ett stort inhandlade av bokrea-titlar (som inte är riktigt slut än).
Men den här månaden måste det bli ändring på detta. Det har dykt upp recensionsex. i brevlådan bl.a. som ska läsas, mer om dessa i nästa inlägg. Sedan har jag ju även min egen läsutmaning. Lite pinsamt att inte hänga med på sin egen utmaning, men det är inte för sent att komma ikapp. Skyller på all kurslit. som helt plötsligt fick första prioritering.
Gör ingen direkt planering av litteratur denna månad mer än att jag ska försöka läsa klart de böcker jag tänkt läsa i februari.

Månadens WFA-bok blir: The Onion Girl av Charles de Lint (med förutsättning att jag hinner klart med de båda föregående så klart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0