Rec.exemplar

Imorse hittade jag ett stort paket i brevlådan. Adresserat till 'Snöfrid'. Vilket betyder... böcker! Eller ja, en bok i detta fall.


Boken heter Cirkeln och är första delen i en ny triologi, skriven av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren.
Något som direkt fångade min nyfikenhet med den här boken är att den utspelar sig här i Sverige. Närmare bestämt i Engelsfors (blir tvungen att göra ett besök i staden efter att ha läst boken). Jag är ingen stor läsare av svensk litt. men ibland gör jag undantag. Detta är ett sånt tillfälle. Vem kan stå emot en fantasy thriller som denna? Inte jag i alla fall! ;)


Jag fick även en superfin kasse till! Plus, något som jag tyckte var roligt, att boken var inslagen i ett blad av Engelsforsbladet.
Tack så hemskt mycket, Raben&Sjögren!

Klicka på bilderna för full storlek

Kommentarer
Postat av: Deliquate

Hej! Tackar. Jo, det blev en trevlig födelsedag med en del små presenter. Fick till och med en present av killen jag... umgås med just nu hehe

Roligt att man bara träffar folk sådär på nätet och sen gör saker ihop på riktigt, nu har ju jag mest träffat killar på det sättet men ja...

Hoppas att det går bra med pluggandet och att du får lite andrum snart. Vet hur stressigt och tidskrävande det kan vara :/

Har fortfarande mitt körkort att ta itu med... Sen är det dags att börja hårdträna igen också. Fyfan. Går och lägger mig en stund nu...

Hörs snart igen.

Kram

2011-04-16 @ 17:33:56
URL: http://www.deliquate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0