Paket till lilla mig!

Hemkommen från semester i de allra nordligaste delarna av vårat avlånga land hittar jag ett paket som ligger och väntar på mig! Jippi!
Det visade sig vara för mitt deltagande i Läsmarathonet. Trevligt, trevligt.



Det kanske inte ser mycket ut för världen, men för en bokmal är ju det här jättehärligt. Jag fick flera bokmärken (vilket jag samlar på! och det finns sannerligen inget som heter "för många bokmärken", inte sant?), ett smakprov på Wintergirls av Laurie Halse Anderson, klistermärken och tatuering etc. Två av sakerna var signerade av författarna själva!

Thank you so much for this, Candace (and everyone else involved)! I'll most definitely participate next time again.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Tycker det ser ut som en hel skatt! :-)

2011-08-06 @ 21:02:08
URL: http://angelikaewenson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0