Juliga böcker och mycket karameller

Har sett flera bokbloggare som fått härligt bokiga klappar i jul. Älskar när du får ett paket i handen och du riktigt kan känna boken inuti. Då är jag glad innan jag ens börjat riva upp pappret! Nu menar jag inte att jag inte blir glad för alla andra paket, tvärtom, men ni förstår hur jag menar.
Denna jul blev det inga bokklappar dock. Bara en som jag beställt till mig själv (se bild nedan). En hel del godis blir det så här i juletid däremot! Alla är så måna om hälsan och att äta rätt, men i December slinker det mesta ner utan några direkta skuldkänslor. Jag klagar inte. Tror det kan vara nyttigt att vara lite onyttig och inte tänka på figuren hela tiden.



Skräck - boken som gud glömde av Mattias Lindeblad

Hoppas ni alla hade/har en trevlig jul! Hoppas även vi får ett riktigt vitt vinterlandskap snart. Jag är inget fan av gröna vintrar. Det behöver inte vara extremkyla men gärna mycket snö.

Fick ni några böcker i julklapp? Vilka titlar i så fall?

Kommentarer
Postat av: Sigrid Drakhjärta

Låten heter "We wish you a gothic christmas" av Within Temptation. Den är faktiskt rätt bra, men gissa om det är störande när man har nynnat på den i 48 timmar ;)

2011-12-26 @ 01:16:42
URL: http://granspira.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0