Jag vann!!

Idag när jag gick ut till brevlådan hittade jag ett paket från Fritz Ståhl - en ny trevlig bokhandel här i cyberspace! Gissa om jag blev lycklig! Det var min vinst från deras pockettävling. :)

Vinsten (som ni kan se på bilden nedan) bestod av följande:
Nära hem av Alice Munro (en novellsamling)
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
Den första är helt ny för mig, men den andra har jag hört mycket om och både jag samt min gästskribent Snowstorm är väldigt sugna på att få sätta tänderna i denna.
Förutom dessa fick jag även ett litet fint bokmärke. Perfekt!

Tackar så hemskt mycket för vinsten!!


klicka på bilden för större storlek

Kommentarer
Postat av: Boktokig

Grattis!!! Vad kul!!!

2011-01-11 @ 15:48:12
URL: http://boktokig.blogspot.com
Postat av: Snöfrid

Boktokig: Tack! :) Mailet om att jag hade vunnit hade tydligen hamnat i skräpposten (dumma mail!) så det blev verkligen en glad överraskning detta!!

2011-01-11 @ 15:56:59
Postat av: Lotta Fröjd

Grattis!! :D

2011-01-21 @ 09:56:58
URL: http://www.deliquate.se
Postat av: Snöfrid

Lotta: Tack!! :)

2011-01-25 @ 13:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0