Update ang. bloggen

Precis installerat Dreamweaver CS5 på laptopen så nu påbörjar jag bloggens make-over. Har skissat lite för hand (på ett vanligt vitt papper, med en blyerts... ni vet sånt man använde innan datorn fanns?) och det är nästan lite extatiskt att äntligen kunna "renskriva" detta. Jag har fortfarande en hel del kvar att göra dock och jag har även tänkt köpa min alldeles egna webadress, så det kommer nog dröja ytterligare en tid innan ni får se resultatet. Men förhoppningsvis ska det inte ta allt för lång tid.

Jag har en fråga till er läsare... Vilka färger förknippar ni med fantasy-/vampyrgenren?

Kommentarer
Postat av: Angelika V

Åh, så roligt det ska bli att få se hur det ser ut sen! :-D



Hm, färger? Vad gäller fantasy tänker jag naturfärger, eftersom de alltid brukar vistas ute i naturen på sina fantasyäventyr, så brunt och grönt, orange som solen? Tänker också svart, grått som dimma och mörker, och där kommer vampyrerna in, med silver som månen (vet inte varför jag tänker på månen när det gäller vampyrer, det är kanske mer en varulvsgrej)Ja, och så rött så klart, blodrött!

2011-03-22 @ 21:46:47
URL: http://vittrantika.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0