2011 i bokformat

Gott Nytt År!

Förra året blev det inte särskilt mycket läst för min del. Studier prioriterades och efter all kurslitteratur tappade jag lite sugen att läsa. Därför beslöt jag mig för att ta igen mig under julen utan några böcker överhuvudtaget. Känner mig fortfarande lite velig, men lässuget finns ändå där igen. Jag kan känna hur bokmalen inom mig sakta vaknar till liv...

De böcker jag faktiskt har läst under det gångna året hittar ni här. Sammanlagt bara 12 st. Känns fjuttigt. Men alla har vi väl våra svackor antar jag.

Hoppas ni alla hade ett fantastiskt nyår!

Kommentarer
Postat av: Hundöra

12 är nog bra. Själv har jag läst 17, vilket är 2 mer än förra året. Man känner sig bara dålig för att alla andra verkar läsa 100-tals böcker :)

2012-01-04 @ 20:43:22
URL: http://www.hundora.se/bokkupan/
Postat av: Snöfrid

Hundöra: Jo, vissa verkar ju läsa nästan en bok om dagen. Man ligger lite i lä där :)

2012-01-09 @ 17:29:28
URL: http://fantasy03.blogg.se/
Postat av: cover letters

Jag gillade den här bloggen hoppas jag att jag kommer att läsa den nya publikation


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0