Glamour och skandaler i Hollywood

Fick boken Hollywood Girls Club av Maggie Marr häromdagen. Inte riktigt min typ av genre, men den lät ändå lite rolig och sen har jag en svag punkt för platsen den utspelas på. Så jag bestämde mig för att ge den en chans. Alltid trevligt med något lättläst såhär i sommartider.

Det ska tydligen finnas en uppföljare till boken också... men är det någon som läst denna bok? Eller kanske något annat av nämnd författare? Personligen har jag aldrig hört talas om varken titeln eller författaren innan.

Kommentarer
Postat av: Tanja

har iten heller hört talas om den men namnet låter lockande=)

2012-06-19 @ 19:16:21
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0