Solläsning

Visst är det härligt med sommaren?! Okay, jag är verkligen inget fan av alla små äckliga kryp som dyker upp när tjälen går ur marken. Spindelfobi...
Men det är ändå så otroligt skönt att bara kunna gå ut och sätta sig i solen med en bra bok. Att bara njuta. Jag tog en joggingtur tidigare och efteråt satte jag mig utanför på trappen, med Eld av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren - som jag förövrigt fick som recensionsex. av Rabén & Sjögren, tack så mycket! - och njöt av en hemmagjord jordgubbssmoothie. Kändes helt fantastiskt. Boken är riktigt bra den också!

Det har varit lite segt på läsfronten nu i vår för mig, men det känns som om jag börjar få tillbaka läslusten nu när värmen ligger på och sommaren knackar på ytterdörren. Solläsning - det är grejer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0