Vinnarna är...

Tävlingen är nu avslutad och vinnarna dragna! För att det skulle bli rättvist så fick varje tävlande en lott, dessa lades sedan i en skål och så lät jag två vänner dra fem lotter var.
 
Vinnarna är:
Anna
Tessan
Jossan
Zachan
Lisa
Malin
Kattis
Tobbe
Emmy
Ella
 
Grattis till er allihop! Ni har vunnit en biobiljett var till filmen Beautiful Creatures. Hoppas ni kommer tycka om den!
 
Mail är skickade till en och var, men om ni av någon anledning inte fått ett mail från mig fast ni står med här ovan så var snälla och meddela mig detta. Ni kan antingen lämna en kommentar härunder eller maila mig istället. Ni hittar min mailadress i högermarginalen.
 
Vinsterna skickas ut av Nordisk Film.

Kommentarer
Postat av: K@ttis

Tack ännu en gång! Kul att jag vann. Ser verkligen
fram emot att se filmen :)

2013-02-24 @ 21:54:43
Postat av: Malin

Jag har inte fått något mail! Min mail är: [email protected]

TACK! Och Vad kul! :D

2013-02-25 @ 06:54:17
URL: http://bokrecensionernu.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0