Kom(o)ande

Komo av Pontus Joakim Olofsson
 
Är inte detta omslag vackert? Bara att titta på boken gjorde mig nyfiken på att läsa den. Handlingen låter faktiskt intressant, lite annorlunda. Kan inte riktigt säga om jag skulle gilla boken eller inte.
Ni kan läsa mer om boken hos Styxx.
 
I övrigt verkar det sig som att jag skulle blivit offer för en lässvacka. Men räds ej, mina kära läsare! Så här på vårterminens rand är det alltid många tentor och därför blir det en hel del studieläsning. Några böcker har jag dock hunnit med och jag ska försöka att recensera dessa så snart som möjligt. Berättelser från Engelsfors ligger på skrivbordet, tålmodigt väntandes på att bli recenserad, och jag håller även på att läsa Warm Bodies av Isaac Marion. Såg filmen i förra veckan och älskade den!
Någon annan som läst Warm Bodies? Eller kanske sett filmen?

Kommentarer
Postat av: Miriam - Schitzo-Cookie

Ja verkligen urcoolt omslag! Älskar det =)

har också lässvacka :(

Tycker Warm Bodies är bra, både boken och filmen. Men gillade filmen snäppet mer! ^^

Svar: Lässvackor är verkligen inte roliga. Vi får försöka ta oss ur dem, helt enkelt. Har börjat läsa igen, men det går trögt.
Båda var verkligen fantastiska! Normalt sett brukar jag inte gilla när boken och filmen skiljer sig alltför mycket, men den här gången uppskattade jag det. Det blev som två berättelser istället för en, om du förstår hur jag menar.
Snöfrid

2013-05-16 @ 15:10:13
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/
Postat av: Tika Angelika Vaala

Hej, kikade på din länklista och såg en gammal blogg av mig, Future Mrs Ewenson där ;-) Den kan du ta bort, för den har inte funnits på ett tag :-)
Kram!

Svar: Hej!Uppfattat, ska ta bort den länken då :) var ett tag sen jag var online här på bloggen.
Kram
Snöfrid

2013-06-02 @ 23:48:56
URL: http://bluerainthewiccan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0