Jag vann, jag vann!

Jag hade helt glömt bort att jag varit med i Semic's Beautiful Creatures-tävling. Men så fick jag ett stort paket med posten häromdagen som innehöll första boken i serien, filmen på DVD samt ett supersnyggt bokmärke. Tack så hemskt mycket!

Boken är definitivt en av mina favoriter just nu - ska ge mig i kast med att läsa bok två - så det var verkligen roligt. Även filmen tycker jag väldigt mycket om, dock håller jag fast vid att man nog bör läst boken innan man ser den. Men alla effekterna är välgjorda och skådespelarna gör sina roller bra. Vågar jag hoppas på att det även blir en filmserie?
 
Just nu håller jag som bäst på att läsa City of Bones av Cassandra Clare. Vad jag tycker om den får ni veta senare. Ska försöka ta mig tid att även se den filmen någon dag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till vinsten!
Jag tyckte också väldigt bra om den första delen i serie men sen tyckte jag mest att det gick utför tyvärr, hoppas du tycker annorlunda! :)

Svar: Tack! :)Jo, det är väl risken med många serier. Första delen är oftast bäst och sen blir pressen som fortsättningarna ska leva upp nog lite för hög. Men vi får väl se vad jag tycker.
Snöfrid

2013-09-01 @ 11:20:57
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0