Månadens Fantasy - januari 08

Månadens Fantasy

I slutet av varje månad kommer jag skriva upp månadens fantasy, d.v.s. den bok jag tycker var bäst av de jag läst ut den månaden.
Den här gången blir det int så svårt med tanke på att jag bara läst ut en bok. Om ni nu tänker "jisses, hur långsamt läser hon?" så kan jag meddela att jag int bara läser fantasy utan även andra genrer. Som ni kan se håller jag på i ytterligare tre fantasy plus att jag läser fyra andra böcker i andra genrer, jag läser int långsamt bara mycket.
Men utmärkelsen Månadens Fantasy går alltså till Vargbröder av Michelle Paver. Den fick hela fem stjärnor i betyg (på skalan ett till fem) och ni kan läsa mera om den här.


"Ledighet utan läsning är som att dö och begravas levande"
>Seneca d.y.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0