Årets bokmässoupplevelse!

Det här var ju då andra året på Bokmässan för min del. Fortfarande lika roligt? Jaa, absolut! Kommer definitivt åka dit nästa år igen om inget oväntat dyker upp. Det är inte bara Bokmässan jag gillar utan hela Göteborg, börjar bli förälskad i denna vackra stora stad. ^^
Med mig hem efter lördagen följde 6 böcker och ett dubbelnummer av manga-tidningen ShojoStar.

Böckerna var;
Känn pulsen slå av Berny Pålsson (fortsättningen på Vingklippt ängel)
Tillsammans av Denise Rudberg
Änklingen av Ray Kluun (fortsättningen på En sorts kärlek)
Marked av P.C. & Kristin Cast
Kamikazekaniner av Andy Riley
Du och jag, Marie Curie av Annika Ruth Persson

Sen var det för mig även ett måste att gå ner till Shock! Blev inga kläder den här gången, men lite accessoarer. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0