Julig enkät

Hittade denna lilla julenkät hos Enbokcirkelföralla.


1. Vilken bok önskar du dig i julklapp?
Jag önskar mig faktiskt Guinness rekordbok. Kanske inte världens mest spännande bok, men den är rolig att bläddra i och jag har faktiskt sett ett av de nya rekorden live. ;)

2. Om du fick ge en bok till vilken känd person du vill, vilken person skulle du välja och vilken bok? Skriv gärna varför.
Adam Lambert. Han skulle få boken The Vampire Who Loved Me. Helt enkelt för att jag tror den skulle falla honom i smaken.

3. Nämn en bok som du tänker ge bort i julklapp.
Är inte helt klar med julklappar än och jag vet inte om det blir några bokklappar i år... kanske. Vi får se.

4. Har du någon jultradition som du följer varje jul?
Vet inte om det kan räknas till tradition, men jag gillar att krypa upp i soffan med julmusik i bakgrunden och läsa en riktigt god bok i skenet från julgranens belysning.

5. Vad har du alltid på ditt julbord?
Förutom köttbullar och prinskorv? Tja, tunga och omelett. Svampomelett. Jo, jag tycker faktiskt det hör julen till.

6. Vad önskar du dig i julklapp utöver boken i fråga 1?
Hmm... pengar. Jag gillar att kunna köpa precis vad jag vill ha. Plus några andra småsaker som jag har "glömt bort".

Kommentarer
Postat av: Canman

Vinn vinterns hetaste läsplatta ifrån Canman!



Tävlingen hittar du på följande länk:

http://canman.se/tavling/jultavling.aspx

2010-12-19 @ 17:55:36
URL: http://canman.se
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-20 @ 01:58:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0